Els econacionalistes reclamen un pla ambiciós per a ajudar un dels puntals bàsics de l’economia de la ciutat
Lamenten que Orengo li lleve pes a la Unió de Comerciants “a l’hora de decidir què és bo i que no ho és en el futur del comerç de Gandia”
POLÍTICA COMERCIAL ERRÀTICA:
Amb canvis constants de models i de rumb.
Una política basada únicament en l’efecte mediàtic. On sempre el que es fa és el més meravellós, fantàstic i fabulós del món.
Una política que no practica l’autoavaluació i l’autocrítica dels resultats obtinguts.
Lamenten que Orengo li lleve pes a la Unió de Comerciants “a l’hora de decidir què és bo i que no ho és en el futur del comerç de Gandia”
POLÍTICA COMERCIAL ERRÀTICA:
Amb canvis constants de models i de rumb.
Una política basada únicament en l’efecte mediàtic. On sempre el que es fa és el més meravellós, fantàstic i fabulós del món.
Una política que no practica l’autoavaluació i l’autocrítica dels resultats obtinguts.
PROPOSEN:
Un disseny rigorós fonamentat en l’assessorament tècnic adequat i la implicació dels sectors interessats.
La inversió de recursos econòmics suficients.
L’autonomia de gestió dels comerciants, sense dirigismes i ingerències del govern municipal.
El consens amb totes les forces polítiques presents al consistori.
Gandia, 25 de febrer de 2009
Un disseny rigorós fonamentat en l’assessorament tècnic adequat i la implicació dels sectors interessats.
La inversió de recursos econòmics suficients.
L’autonomia de gestió dels comerciants, sense dirigismes i ingerències del govern municipal.
El consens amb totes les forces polítiques presents al consistori.
Gandia, 25 de febrer de 2009